تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشای رد صلاحیت حسن روحانی | شورای نگهبان واکنش نشان داد

بنا به گفته سخنگوی شورای نگهبان مواردی که درباره ردصلاحیت حسن روحانی به صورت مکتوب به ایشان اعلام شده موارد متعددی است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین مورد هم که توسط ایشان مطرح شده بعضا به صورت دقیق گفته نشده است.

حسن روحانی

رویداد۲۴ اعتماد آنلاین نوشت: هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره برخی کاندیدا‌ها که اعتراضاتی را درباره عدم استعفای برخی کاندیدا‌های رقیب خود در زمان مقرر داشتند، گفت: پس از برگزاری مرحله اول انتخابات، برابر احکام قانونی فرصتی وجود داشت برای ارسال شکایات از سوی مردم و کاندیدا‌ها که با بررسی‌های محتلفی که از سوی ما انجام شد و با شاکیان جلساتی را برگزار کردیم و اسناد و مدارک آن‌ها را دریافت کردیم، نتیجه آن چیزی بود که ۲۸ اسفند ماه از سوی ما اعلام شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های ما نسبت به تمام گزارشات درباره تخلفات انتخاباتی به اتمام رسیده و صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تایید رسیده و بحث از نظر ما پایان یافته است. اگر افرادی همچنان اعتراضاتی داشته باشند می‌توانند موارد مدنظر خود را از مسیر اعتبارنامه‌ها پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید: کنایه روحانی به شورای نگهبان: باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

کنایه روحانی به شورای نگهبان: باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!


سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی گفت: مواردی که به صورت مکتوب به حسن روحانی اعلام شده موارد متعددی است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین مورد هم که توسط ایشان مطرح شده بعضا به صورت دقیق گفته نشده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Singapore
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
5
نفرین بر هر چه ادم متکبر باد . حاصل رد صلاحیتهای شما این حکومت فاسد شد . چرا مسئولیت نمی پذیرید فساد تمام کشور را گرفت . ایا شما موفق بودید یا قومی نادان را بر سرنوشت مردم حاکم کرده اید
نظرات شما
پیشخوان